Facebookbeheer uitbesteden

Waarom bedrijven Facebookbeheer uitbesteden

Likes, shares en tags… bedrijven zijn er happig op als geen ander. Als bedrijf je Facebookbeheer uitbesteden is op dit moment onderdeel van zo’n beetje elke serieuze marketingstrategie. Geen of een slecht onderhouden Facebookpagina? Dat kan echt niet meer. Ook bij Lettergeniek weten we: het is posten of verzuipen.

Het begon allemaal zo onschuldig: het smoelenboek van Mark Zuckerberg tijdens zijn studietijd. Anno 2015 is Facebook, zijn miljardenbedrijf, het grootste sociale medium ter wereld met zo’n anderhalf miljard gebruikers. Als bedrijf kun je dit sociale medium maar beter niet negeren. Je moet er iets mee, maar wat? En daarom besteden veel bedrijven het Facebookbeheer uit.

De ene like is de andere niet

Natuurlijk maakt het lekker veel indruk om als bedrijf duizenden likes op je bedrijfspagina te hebben, maar voor de promotie van je bedrijf is de ene like de andere niet. Je kunt likes kopen, maar of dat slim is? Het krachtigste is natuurlijk een spontane like van iemand met oprechte interesse in je bedrijf. Nog beter als gebruikers elkaar onderling uitnodigen om je pagina te liken. Hoe je dat bewerkstelligt? Gewoon heel likeable zijn J.

Wat, wanneer, hoe vaak?

In de onderhoud van een Facebookpagina gaat veel tijd zitten, zeker als je er nog niet veel kaas van hebt gegeten. Wat kun je posten en wat beter niet? Wanneer post je welk bericht? Hoe vaak kun je het beste posten? Al dit soort vragen zijn gesneden koek voor bureaus die hier geregeld mee bezig zijn. Je Facebookpagina is je visitekaartje en een connectie met de klant. Besteed er zorg aan of laat een professioneel bureau je de zorg uit handen nemen.

Facebookbeheer uitbesteden bij Lettergeniek

Ook voor jouw bedrijf willen we bij Lettergeniek met liefde je Facebookpagina verzorgen. Geheel in overleg passen we het beheer aan op jouw behoeftes en wensen. Informeer vrijblijvend naar de scherpe tarieven en wie weet prijken onze creatieve teksten binnenkort ook op jouw Facebookpagina.

Door: Leonie Kohl

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie