
Wat doen die Lettergenieën nou eigenlijk?
We horen de vraag best vaak: wat voor teksten schrijven jullie nou eigenlijk? En: wat is dat dan, een vlog?
Ben jij die ondernemer die altijd op zoek is naar de perfecte woorden? Ben je hier terechtgekomen omdat je zocht naar een ‘Shakespeare voor bedrijven’? Of ben je een verdwaalde internetbezoeker met een scherp zakelijk instinct? Wat je reden ook is, welkom! Onze blogs zijn een goudmijn voor ondernemers: boordevol taaltips, schrijfadviezen en contentstrategieën. Of je nu de perfecte bedrijfsboodschap wilt formuleren, je webtekst wilt optimaliseren of gewoon op zoek bent naar wat lichte, taalkundige humor: wij hebben het. Scrol door onze artikelen, gebruik onze menubalk om specifieke onderwerpen te vinden of klik gewoon wat rond. En als je denkt: dit is geweldig, maar ik mis nog iets, geef ons dan zeker een seintje!
We horen de vraag best vaak: wat voor teksten schrijven jullie nou eigenlijk? En: wat is dat dan, een vlog?
“Huh, wie is Nadieh?” – we horen het je denken. Nadieh is pas net bij ons maar het voelt eigenlijk
Als jij je bezighoudt met sociale media of websites, heb je de term vast al eens voorbij zien fladderen: call
Wanneer je ons mailt met de vraag om een webtekst of blog voor je te schrijven (of een interview uit
Denk je erover om een eigen onderneming te beginnen? Dan moet je weten waar je aan begint. Onderzoek alles tot
Search engine optimisation. Kort door de bocht is dat hoe Google ervoor zorgt dat het intikken van een zoekwoord leidt
Wat je hebt geschreven is slecht. Sorry, niet om vervelend te doen, het ligt niet aan jou. De eerste versie
Als je dit artikel hebt geopend, dan weet je waarschijnlijk al hoe schrijfangst voelt. Je haalt diep adem, denkt aan
30 woorden die je eigenlijk feitelijk ook best wel kunt schrappen Als je iets schrijft, in welke vorm dan
Je kent het wel: je scrolt door je social media feed en er komt een video langs, maar net als
We zullen meteen heel eerlijk tegen je zijn: hier is geen eenduidig antwoord op. Hoe vaak en wanneer je social
Waarom moet het ene bedrijf de likes bij elkaar schrapen, terwijl de ander een alsmaar groeiende zaken doet dankzij social